Berova, Vodafone Türkiye ve Telsim heyetini kabul etti
Lefkoşa, 26 Haziran 26 (TAK): Maliye Bakanı Özdemir Berova, Vodafone Türkiye ve Telsim yetkililerinden oluşan heyeti kabul ederek telekomünikasyon sektöründeki gelişmeler ile olası iş birliği alanlarını görüştü.
Bakanlık'tan verilen bilgiye göre, Maliye Bakanlığı'nda bugün gerçekleştirilen görüşmeye, Vodafone Türkiye Finanstan Sorumlu İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Hana Jalel Milesi, Vodafone Türkiye Dış İlişkilerden Sorumlu İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Hasan Süel, Telsim Genel Müdürü Sefer Tüz ile Telsim Regülasyon ve Uyum Müdürü Fikret Veysi katıldı.
Görüşmede telekomünikasyon sektöründeki gelişmeler ve olası iş birliği alanları ele alınarak karşılıklı görüş alışverişinde bulunuldu.