TÜRK AJANSI KIBRIS
Lefkoşa, 24 Haziran 26 (TAK): Tarım ve Doğal Kaynaklar
Bakanlığı, Yıldırım Köyü çöplüğünde çevresel iyileştirme ve rehabilitasyon
çalışmaları başlatıldığını duyurdu. Tarım ve Doğal Kaynaklar Bakanı Hüseyin Çavuş, alanda incelemelerde bulunarak, yetkililerden bilgi aldı.
İçeriğin devamı için abone olmanız gerekmektedir.