TÜRK AJANSI KIBRIS

KKTC
27.06.2026 - 11:24:27
Dinçyürek: “Nalbantoğlu Devlet Hastanesi’nde ilk kez akciğer kanseri ameliyatları robotik cerrahi yöntemiyle yapıldı”

Lefkoşa, 27 Haziran 26 (TAK): Sağlık Bakanı Hakan Dinçyürek, Lefkoşa Dr. Burhan Nalbantoğlu Devlet Hastanesi’nde akciğer kanseri olan iki hastaya robotik cerrahiyle müdahale edilerek sağlıkta bir ilke daha imza atıldığını açıkladı.

İçeriğin devamı için abone olmanız gerekmektedir.